تولید آنلاین کارت ویزیت

سفارش چاپ هولوگرام

 

چاپ هولوگرام

هولوگرام برچسبی است  که در اثر تابش نور طی فرآیند هایی در اصطلاح امنیت وار به صورت یک عکس سه بعدی به نمایش درمی آید.

هولوگرام ها چاپ های امنیتی هستند که روی محصولات مختلف  و کارتهای شناسایی و اسناد مهم استفاده می‌شود و می‌توان گفت این برچسب ها ایجاد مانعی در برابر جعل اسناد اند زیرا کپی کردن آنها عملی  دشواراست. و اصولا برندهای معتبر نیز برای اینکه به محصولات خود اعتبار و هویت امنیتی ببخشند  از این روش چاپ استفاده می‌کنند

 

انواع هولوگرام

  •  هولوگرام تصویر ایستا
  • هولوگرام تصویر تکراری
  • هولوگرام تصویر مخفی
  • هولوگرام void
  • هولوگرام ابطالی

هولوگرام تصویر ایستا

شامل یک تصویر یا لوگوی ثابت بر روی هولوگرام هستیم واین نوع چاپ هولوگرام یک طرح اختصاصی است که معمولاً از آن جهت حفظ امنیت شرکتی استفاده می شود.

هولوگرام تصویر تکراری

این نوع هولوگرام دارای تصاویریست متعدد و دارای تکرار بالا؛ این نوع هولوگرام ضمنا تنوع بی نظیری دارد. با تغییر موقعیت چاپ به منبع نور می توان شاهد تغییر رنگ  در طیف های متنوع بود

چاپ هولوگرام تصویر پنهان

نوع دیگر هولوگرام، تصاویرمخفی و قابل رویت با لیزر است به گونه ای که این نوع چاپ با کمک یک دستگاه ساده لیزر می توان اعتبار هولوگرام های حاوی تصاویر مخفی را تصدیق اصالت نمود. با این حال لازم است بدانید این نوع هولوگرام به دو قسمت پویا و محرک و متحرک تقسیم می شود و در این نوع چاپ بخشهایی وجود دارد که تنها با استفاده از دستگاه لیزر قابل رویت است و هنگامی که لیزر بر روی سطح هولوگرام حرکت می کند تصاویر متحرک بر روی ثبت نمایش داده می شود.

 

تیراژ هولوگرام  بر اساس سفارش مشتری مشخص می شود و معمولا رنج سفارش چاپ هولوگرام از 1000 تا 100000 فرم بندی میگردد و مدت زمان چاپ هولوگرام بسته به آماده بودن فایل اصلی آن از 7 تا 14 روز کاری محاسبه میگردد

 

 

تولید آنلاین کارت ویزیت
چاپ هولوگرام
چاپ هولوگرام
چاپ هولوگرام

انواع تخریب شوندگی هولوگرام ضد سرقت

هولوگرام تخریب شونده شامل یک لایه متالایز بوده که حاوی یک تصویر هولوگرافی است که خود بین 2 لایه چسب قرار گرفته و توسط یک فیلم شفاف پوشانده شده است. تخریب در نتیجه فرایند چسبندگی زمانی ظاهر می شود که قدرت پیوندهای یک لایه چسب بیشتر از لایه دیگر چسب باشد. به همین دلیل هولوگرام در صورت قرار گرفتن در معرض نیروی مکانیکی و (کندن و یا دستکاری) از بین می رود. این هولوگرام بعد از جداسازی از محل الصاق قابل ترمیم نیست و وقتی برچسب از سطح الصاق شده جدا شود، الگویی از بخش های متالایز در جای خود باقی می گذارد و شواهدی از حذف برچسب نشان می دهد و همچنین دیگر نمی توان از این برچسب در جای دیگر استفاده کرد.

1- تمام تخریب شونده Full Release :

تخریب آن بدین صورت است که بخش عمده متالایز لیبل از روی پوسته محافظ آن جدا شده و بر روی سطح می ماند. ( البته میزان و الگوی کنده شدن متالایز لیبل کاملا به صورت تصادفی و وابسته به نوع سطح الصاق است)

2- تخریب شونده متن دار (همانند VOID ، باطل شد ، Canceled) :

زیر لایه این نوع هولوگرام ها دارای طرح های متفاوت هستند که پس از الصاق لیبل بر روی سطح مورد نظر، در صورتی که اقدام برای جدا کردن هولوگرام صورت گیرد، زیر لایه هولوگرام تخریب شده و بخشی از هولوگرام به صورت متن بر روی سطح الصاق شده و یا لایه کنده شده باقی می ماند.

3- تخریب شونده با شکل و متن اختصاصی ( به سفارش مشتری ) :

زیر لایه این نوع از هولوگرام با توجه به سفارش مشتری، از لوگو و آرم اختصاصی شرکت یا متن های سفارشی مشتری تهیه شده است. در صورت دستکاری و تخریب هولوگرام، متن و شکل های اختصاصی مشتری بر روی سطح الصاق شده باقی می ماند.

 

چاپ هولوگرام
چاپ هولوگرام
چاپ هولوگرام

بزرگترین بانک طراحی و تولید هولوگرام های امنیتی در کشور

تولید کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور ارباب رجوع

ارسال به سراسر کشور

تماس مستقیم با چاپخانه:

021-22592140  

مشاوره و سفارش از طریق واتساپ:

090-22592140

تولید آنلاین کارت ویزیت