بازاریابی پزشکان

راهبری اینستاگرام

اینستاگرام پزشکان

 

راهبری اینستاگرام دندانپزشکان

راهبری اینستاگرام پزشکان

امروزه علیرغم فیلترینگ اینستاگرام در ایران بسیاری از نیازهای روزانه و اولیه کاربران از طریق گشت و گذار در فضای قدرتمند و جذاب اینستاگرام تامین میگردد. خدمات پزشکی و دندانپزشکی، آموزش و محتوای آموزشی، داد و ستد در اقسام گوناگون اعم از جواهرات ، پوشاک، محصولات خوارکی و آرایشی بهداشتی گرفته تا خرید فروش املاک و مستغلات و هرآنچه در تصور شماست در این فضای اینترنتی – اجتماعی یافت میشود.

در سازمان تبلیغات و انتشارات مدرن بسته به نوع خدمات ارائه شده در مراکز پزشکی و دندانپزشکی، پلن های متفاوت و منحصربفردی طراحی و پیاده سازی میگردد اما در اینحال یک پلن کلی در راستای نگهداری و مدیریت اکانت اینستاگرامی پزشکان و دندانپزشکان محترم طراحی گردیده است تا با برون سپاری راهبری اکانت اینستاگرامی خود ، بازار رقابتی بشدت جذاب اینستاگرام را از دست ندهند.

 

 

امور اجرایی این پلن کلی در حوزه ی راهبری اینستاگرام پزشکان و دندانپزشکان فرهیخته عبارتند از:
  • ایجاد قالب اختصاصی اینستاگرام
  • ایجاد ساختار منطبق بر رنگ سازمانی مراکز
  • تولید محتوای مرتبط با سرویس های سازمان شما
  • هشتگ گـذاری حرفه ای پست ها
  • طراحی و ساخت کلیپ تبلیغاتی کارشناسی شده با اطلاعات ارسالی کارفرما
  • ایجاد واترمارک اختصاصی منقش به لوگوی مراکز
  • کنترل و راهبری اکانت اینستاگرام  توسط کارشناس عمومی
  • کنترل و راهبری اکانت اینستاگرام  توسط کارشناس اختصاصی
  • فالوور گیری در صفحات پر بازده و مرتبط  و اجتماعی
  • مدیـریت کامنت ها توسط کارشناس عمومی و اختصاصی
  • مدیـریت دایـرکت ها توسط کارشناس عمومی و اختصاصی
  • تبلیـغ در صفحات پـر بازدیـد و مرتبط پزشکی و اجتماعی (هزینه جداگانه)
  • طراحـی و سـاخت طـرح موزاییکـی نوین از مستندات مراکز
 
 

جدول هزینه راهبری و درج محتوا در اینستاگرام پزشکان و دندانپزشکان:

 

تا انتهای سال صرفا روزانه 200 هزار تومان (بصورت ماهانه) بابت هزینه راهبری، درج محتوای روزانه و کنترل و مدیریت هر اکانت اینستاگرام پزشکی و دندانپزشکی در نظر گرفته شده است.

 

جهت دریافت نمونه کارهای انجام شده در اینستاگرام کافیست از طریق واتسپ، تلگرام و ایتا با ما در ارتباط باشید

 

021-22592140
0902-2592140

 

سازمان تبلیغات و انتشارات : تهران، ابتدای خیابان دکتر علی شریعتی شماره 32

و اما توصیه های فنی و حرفه ای رایگان در راهبری اکانت اینستاگرامی

چگونه استراتژی بازاریابی اینستاگرمی پزشکی ایجاد کنیم؟

شما این را می دانید که باید در اینستاگرام حضور داشته باشید اما مشکل اینجاست که شما نمی دانید که چه کاری را باید در اینستاگرام انجام دهید. اگر چنین چیزی در ذهن شما هست، بدانید شما تنها نیستید. بسیاری از کسب و کارها تحت فشار قرار گرفته اند و فکر می کنند باید در هر پلت فرم از رسانه های اجتماعی باشند بدون آنکه استراتژی خود را چیده باشند. از آنجا که میان اینستاگرام و سایر سایت های اجتماعی محبوب تفاوت بسیاری وجود دارد، در نتیجه برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام به یک استراتژی بازاریابی  متفاوت نیاز دارید.

تعیین مخاطبین هدف در اینستاگرام پزشکان

درست مانند هر پلتفرم دیگر، قبل از شروع بازاریابی پزشکی در اینستاگرام، تعیین مخاطبینی که می خواهید داشته باشید، مهم است. اگر شما در حال حاضر استراتژی های بازاریابی دیگری را در اختیار دارید، می توانید آن ها را کنار بگذارید تا به شما کمک بشود. برخی از عوامل مفید که مخاطبان هدف اینستاگرام شما را محدود می کنند، سن، موقعیت، جنسیت، درآمد، منافع، انگیزه ها و دردها است که باید در نظر بگیرید.

رویدادهای محبوب و هشتگ های مورد علاقه که مربوط به خدمات مراکز و سازمانهای شما هستند را نظارت کنید. پیدا کردن افرادی که از هشتگ استفاده می کنند و درگیر آن هستند و همچنین بررسی پروفایل های آن ها می تواند مسیر پیش روی شما را تا حدود مناسبی روشن کند. شما همچنین می توانید به پیروان رقیب خود نگاه کنید. گاهی اوقات تعیین مخاطب ساده تر از آن چیزی است که شما فکرش را می کنید.


 

شاید طراحی سایت پزشکان برای شما جالب باشه

شاید برندینگ شخصی پزشکان برای شما جالب باشه


تجزیه و تحلیل رقابتی برای اینستاگرام دندانپزشکان

بعد از اینکه مخاطبین اینستاگرام خود را تعیین کردید، یک تحلیل رقابتی انجام دهید تا ببینید چه بازاریابان دیگری در زمینه کار شما وجود دارند که پست یا مطلب ارسال می کنند.

اگر از قبل رقبای مهم خود را می شناسید، از جستجوی پروفایل های اینستاگرام آن ها شروع کنید. اگر نه، سعی کنید عبارات و کلمات مربوط به کسب و کار یا صنعت خود را پیدا و سرچ کنید تا حسابهای مشابهی پیدا کنید. سریع صفحات مربوطه را ببینید و بررسی کنید تا ببینید چه نوع پست هایی بیشترین میزان مشارکت را کسب می کنند؛ آن ها چه هشتگ هایی را بکار می برند؛ نوشتار آن ها به چه صورت است؛ هر چند وقت یک بار در حال انتشار مطلب هستند و اینکه با چه سرعتی در حال رشدند. این اطلاعات می تواند معیار مناسبی باید سنجش میزان رشد حساب کاربری شما باشد.

در حالی که شما محتوای موجود رقبای خود را بررسی می کنید، دقت داشته باشید که در این بین ممکن است فرصت هایی بکری برایتان پیش بیاید که نیاد از دستش بدهید. اضافه کردن مطالب منحصر به فرد به کسب و کارتان کمک می کند تا از بقیه جدا شوید.

 باید به دنبال ارسال تصاویری باشید که نام تجاری شما را در ذهن مخاطبان حک کند. در صفحه اینستاگرام  خود از تصاویر، کپشن ها و استوری هایی استفاده کنید که در ذهن مخاطب ویژگی شخصیتی که می خواهید از شما به خاطر بسپارند را تداعی کند.

تنظیم یک تقویم مشخص

به طور متوسط، نام های تجاری، هر هفته در حدود ۶ عکس در اینستاگرام منتشر می کنند – که به بیش از ۳۰۰ پست در سال اضافه می کند!- با وجود آن همه پست های مختلف، پیگیری کردن آنچه می خواهید پست کنید و آنچه که قبلا پست کرده اید کمی دشوار است.

ایجاد یک تقویم تحریریه یک راه مفید به جهت کاهش زمان لازم برای مدیریت حضور خود در اینستاگرام است. شما می توانید تقویم خود را با برخی از انواع پست های محبوب اینستاگرام که قبلا مورد بحث قرار گرفته پر کنید و کپشن ها، هشتگ ها و زمان های ارسال مطالب خود را از پیش برنامه ریزی کنید.

تقویم شما نیز یک مکان عالی برای ثبت هر رویداد کلیدی است که می خواهید آن را بر روی حساب کاربری اینستاگرام خود برجسته نمائید؛ مانند راه اندازی محصولات جدید یا پیشنهاد ویژه. بدون یک تقویم، شما زمان خود را صرف یافتن هرگونه محتوایی که به نظرتان مفید می رسد، می کنید در صورتیکه با مدیریت عملکرد خود به وسیله ی یک تقویم کاری می توانید بازده بیشتر را در بازه های زمانی بدست آورید.

ساخت یک نام تجاری سازگار

محتوای تصادفی یا بی ربط مخاطبان شما را گمراه می کند و احتمال از دست دادن فالوور هایتان را بیشتر می کند. برای جلوگیری از این اتفاق، مهم است که نام تجاری سازگار و زیبایی را در حساب کاربری اینستاگرام ایجاد و نسبت به حفظ آن کوشش کنید. برای تعیین این که نام تجاری تان باید چگونه بنظر برسد، با فکر کردن درباره شخصیت نام تجاری خود شروع کنید. ارزش های نام تجاری شما چیست؟ آیا شما جسورانه، بازیگوش، گرم و یا پرماجرا هستید؟

 

برخی از امور اجرایی در دپارتمان بازاریابی دیجیتال  سازمان تبلیغات و انتشارات مدرن مرتبط با طراحی و راهبری اکانت اینستاگرام مراکز و سازمانها عبارتند از :

  • ایجاد قالب اختصاصی اینستاگرام
  • ایجاد ساختار منطبق بر رنگ سازمانی مراکز
  • تولید محتوای مرتبط با سرویس های سازمان شما
  • هشتگ گـذاری حرفه ای پست ها
  • طراحی و ساخت کلیپ تبلیغاتی کارشناسی شده با اطلاعات ارسالی کارفرما
  • ایجاد واترمارک اختصاصی منقش به لوگوی مراکز
  • کنترل و راهبری اکانت اینستاگرام  توسط کارشناس عمومی
  • کنترل و راهبری اکانت اینستاگرام  توسط کارشناس اختصاصی
  • فالوور گیری در صفحات پر بازده و مرتبط  و اجتماعی
  • مدیـریت کامنت ها توسط کارشناس عمومی و اختصاصی
  • مدیـریت دایـرکت ها توسط کارشناس عمومی و اختصاصی
  • تبلیـغ در صفحات پـر بازدیـد و مرتبط پزشکی و اجتماعی(هزینه جداگانه)
  • طراحـی و سـاخت طـرح موزاییکـی نوین از مستندات مراکز
 

فالوورگیری اینستاگرام پزشکان:

850: سیصد هزار تومان

1000: پانصد هزار تومان

2000: هفتصد هزارتومان

3000: هشتصد هزار تومان

4000: نهصد هزار تومان

5000: یک میلیون و دویست هزار تومان

7000: یک میلیون و پانصد هزار تومان

 

 

 

 

تلگرام :

تلگرام زیرمجموعه ای است از مبحث پرطرفدار بازاریابی دیجیتال که از آن به بازاریابی اجتماعی نیز یاد میشود.

این اپلیکشن پرطرفدار توسط دو برادر بنامهای پاول دورف و نیکلای دورف به بازار گسترده فناوری اطلاعات و شبکه های اجتماعی آن معرفی گردید.

تلگرام در سال 2013 با روزانه صدهزار کاربر فعال استارت بکار کرد و در سال 2014 این رقم به پانزده میلیون کاربر فعال رسید.

در سال 2017 تلگرام با حدود 180 میلیون کاربر فعال هفتمین پیام رسان پرکاربرد دنیا نام گرفت و در سال 2018 رسما رکورد تعداد 200 میلیون کاربر فعال توسط شرکت تلگرام ثبت گردید.

در ایران بر اساس نظر سنجی انجام شده از سوی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، تلگرام تا پیش از فیلتر شدن، محبوب ترین پیام رسان با عضویت 2/62 درصد عضویت ایرانیان در سال 1396 بوده است.

علی رغم فیلتر شدن این اپلیکیشن پرطرفدار اجتماعی، طبق آمارهای میدانی هنوز هم که هنوز است کاربران قابل توجهی با استفاده از پروتکل های فیلترشکن وارد تلگرام شده و مشغول رصد روزانه پست های پزشکی و دندانپزشکی، تخفیفات فصلی مراکز پزشکی و دندانپزشکی، حراجی ها، آگهی ها، محتوای آموزشی و خدمات مورد نیاز خود هستند.

با اندکی تامل و بررسی در اطرافیان متوجه خواهید شد در یک جامعه آماری کوچک ( اطرافیان، دوستان، آشنایان ) چه تعداد کاربر هنوز هم از اپلیکیشن تلگرام استفاده می کنند و بسیاری از نیازهای اولیه ایشان من جمله پمسائل پزشکی و دندانپزشکی، تخفیفات فصلی مراکز پزشکی و دندانپزشکی، خرید از حراجی ها، یافتن ملک، خریدهای روزانه، طلا و جواهر، محتوای آموزشی و … از این طریق مرتفع می شود.

بنابراین ایجاد یک کانال تلگرامی با برند شخصی و یا برند مطب و مراکز پزشکی و دندانپزشکی از ضروریات معرفی خدمت شما دراین فضای پرطرفدار مجازی است.

در سازمان تبلیغات و انتشارات مدرن بسته به نوع خدمات ارائه شده در مراکز پزشکی و دندانپزشکی پلن های متفاوت و منحصربفردی طراحی و پیاده سازی میگردد.

برخی از امور اجرایی در دپارتمان بازاریابی دیجیتال سفیر تحول مرتبط با طراحی و راهبری اکانت تلگرام پزشکان و مراکز پزشکی عبارتند از :

  • ایجاد قالب اختصاصی تلگرام
  • ایجاد ساختار منطبق بر رنگ سازمانی مراکز
  • تولید محتوای مرتبط
  • هشتگ گـذاری حرفه ای پست ها
  • طراحی و ساخت کلیپ تبلیغاتی کارشناسی شده
  • ایجاد واترمارک اختصاصی منقش به لوگوی مراکز
  • کنترل و راهبری اکانت تلگرام توسط کارشناس عمومی
  • کنترل و راهبری اکانت تلگرام توسط کارشناس اختصاصی
  • فالوور گیری در صفحات پر بازده و مرتبط و اجتماعی
  • مدیـریت پیامهای ارسالی توسط کارشناس عمومی و اختصاصی
  • مدیـریت نظرات ارسالی توسط کارشناس عمومی و اختصاصی
  • تبلیـغ در صفحات پـر بازدیـد و مرتبط و اجتماعی
  • طراحـی و سـاخت طـرح موزاییکـی نوین از مستندات مراکز

 

سازمان چاپ و انتشارات : تهران، ابتدای خیابان دکتر علی شریعتی شماره 32

021-22592140
090-22592140

modernpubcorp@Gmail.com

دیدگاه ها بسته شده اند.